dinsdag 16 januari 2018

Taart zonder calorieën


 Goedemorgen allemaal,
In december waren mijn dochter en ik beide jarig, ze is geboren op mijn verjaardag en ze was en is mijn mooiste en liefste verjaardagscadeautje.
Sinds ze uit huis is vier ik mijn verjaardag niet meer echt, ik ben ook niet zo dol op verjaardagen. Maar toen ze klein was was het altijd leuk, samen in bed ontbijten en samen op bed cadeautjes uitpakken, het fijnste moment van de dag. Dit jaar zijn we ook samen wezen ontbijten en hebben we cadeautjes uitgepakt, niet op bed maar op een mooie locatie en het was heerlijk en vooral heel leuk.
Ik maakte voor haar een verjaardags--punttaartje waar ze lang van kan genieten en caloriearm is en wat heel belangrijk is, zeker in de maand december. :-)
Het patroon van de taartpunt is van Colors by CocoZi die ook een heel mooi patroon heeft van een complete taart.
Fijne dag allemaal

19 opmerkingen:

  1. Wat een enig verjaardagscadeautje heb je gemaakt. Samen jarig... toch ook heel bijzonder.
    Ik zal eens bij C&C gaan kijken.
    En de resultaten van je kika-actie: Geweldig!! Petje af. Jammer toch dat er altijd mensen zijn die de regels niet naleven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is ook heel bijzonder en vooral ook heel leuk zolang ze klein zijn en je het samen kunt vieren.
      Mensen nemen het tegenwoordig niet meer zo nauw met afspraken.
      Fijne dag.

      Verwijderen
    2. Mijn vader, halfzusje en haar dochtertje waren alle 3 20 mei geboren en zeker heel bijzonder. Mijn vader zei later, mooi ik ben van de verjaardagen af we vieren het bij haar hihi

      Verwijderen
  2. Wat een super gezellig taart! Bijzonder om samen jarig te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is het ook, schijnt niet zo vaak voor te komen dat je precies op de uitgerekende datum bevalt en dan ook nog op je verjaardag.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Wat bijzonder, bevallen van je dochter op je eigen verjaardag, ieder jaar samen jarig zijn. Wat een prachtig taartpuntje heb je voor haar gemaakt. Nog gefeliciteerd voor jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wendy,
      Ja het blijft apart en zeker toen ze klein was heel leuk. Ik mis die ochtendmomentje echt wel, dat was zo'n fijn begin van de dag....
      Fijne dag.

      Verwijderen
  4. Goed idee om het feestelijke ontbijt op jullie gezamenlijke verjaardag voort te zetten. Jouw cadeautje was vast een schot in de roos. De taartpunt is prachtig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even dat moment samen op zo'n dag is heerlijk, geeft niet iets extra's. Ja de taartpunt was zeker een schot in de roos.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  5. Wat een ontzettende leuke taartpunt is dit.
    Zo leuk om dat te maken lijkt mij.
    En zelfde dag jarig, tja....mijn dochter werd bijna 12 jaar geleden een dag voor mijn verjaardag geboren, wij hebben dus ook altijd samen feest, soms wel een heel weekend lang!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zeker leuk om zo'n taartpunt te maken en als je de basis hebt dan kun je rest ook nog zelf invullen om de punt heel persoonlijk te maken als je dat wilt.
      Och dus jij kreeg ook zo'n prachtig verjaardagscadeau. Ja zeker als ze nog klein zijn is het leuk om dat uitgebreid te vieren.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  6. Bijzonder hoor! Zo fijn om samen te zijn, moeder en dochter!

    Alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, heel bijzonder en zeker toen ze nog thuis woonde.

      Verwijderen
  7. Wat ziet je taartje er goed uit zeg. De muizen kunnen er ook niet vanaf blijven.
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lisa, het zijn niet alleen de muizen, ik ben ook dol op taart :-)

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie verjaardag. Ik vind het taartje geweldig.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Dinah, ja taartje is wel goed gelukt al zeg ik het zelf, ben niet zo'n bakwonder dus dan maar op deze manier :-)

      Verwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met jullie verjaardag. Ik heb de taartpunt wel vaker voorbij zien komen en kijk er elke keer een beetje verliefd naar, ik vind hem zo ontzettend leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk verjaardagstaartpuntje! Zal je dochter vast leuk gevonden hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.