donderdag 10 juli 2014

Tis weer voorbij.......en meer

Het had zo mooi kunnen zijn, maar helaas het is niet anders.
Ik zeg.....volgende keer beter, we gaan weer over tot de orde van de dag want er zijn nog andere [mooie] dingen dan alleen maar voetbal ook al leek het daar de laatste weken niet op.
We gaan lekker genieten van een hopelijk mooie zomer en vandaag is daar al een mooi begin van.
Ik vertrek vandaag heerlijk naar de tuin met mijn mandje onafgemaakte spulletjes en hopelijk kan ik vanavond de bodem van de mand zien.


















Voor de juffies van mijn kleinzoon maakte ik deze hartjes,
de kleine man vond ze zelf heel mooi en spannend om ze aan zijn juffen te geven.
Ik verpakte ze in kaarsenzakken met een waxinelichtje erbij zodat ze later leuk kunnen branden op b.v de tuintafel.
Ik wens jullie een mooie warme dag toe.

8 opmerkingen:

  1. helaas claire de muisjes we waren al begonnen,zonde,
    maar krijgen ze toch andere kleur kleding vinden we
    ook leuk en stiekum oranje voor de volgende keer

    leuke dingetjes heb je weer gehaakt

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan trek je ze nu een zomers outfitje aan, ik heb zelf ook een voor allemaal zwemkleding gemaakt, is ook leuk, maar je kunt eigenlijk alle kanten op.
      Succes.

      Verwijderen
  2. Altijd leuk om te maken en zeker om te krijgen. Voor de kinderen zelf is dat inderdaad wel een spannend moment.
    Lees dat je lekker in de tuin gaat zitten haken, wel hier in hartje België is het koud en regent het voortdurend. Gisteren 26° maar dan wel 13 °C in de voormiddag en 13° C in de namiddag .... Je zou zo de verwarming terug opzet hebben :- (
    Wens jou alvast een zonnige dag toe!
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Tinne dan zijn de rollen nu omgedraaid want gisteren was het hier koud, regen en wind en vandaag een stralende dag met veel zon en 27 graden, heerlijk.
    Jullie misschien morgen ook weer, hoop het voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hadden al net zoveel pech als wij Belgen met het voetbal, maar ja, volgende keer beter! Leuke hartjes heb je gemaakt voor de juffen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kleinzoon heeft helemaal gelijk, ik vind ze ook heel mooi :-) Het uiltje mag er ook zeker zijn, die is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blog heb je ,die muisjes ik ben er bang voor , maar deze vind ik schattig , en er staan zoveel meer leuke dingen in , mooi hoor , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.