vrijdag 17 september 2010

Moedermuis met baby

Deze moedermuis lag nog steeds te wachten om in elkaar gezet te worden, dat zijn altijd de minst leuke werkjes en vaak stel ik dat te lang uit met als gevolg dat er nog een flink aantal onafgemaakte werkjes liggen.
Maar goed, deze is nu klaar, moet er alleen nog een een sleutelhanger aan bevestigen.
Op naar het volgende project, de uiltjes op de buttons naaien, het worden leuke opnaaibare buttons met diverse applicaties.
Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend en hopelijk een klein beetje zon, hoef niet veel te zijn, we zijn snel tevreden:-)

22 opmerkingen:

  1. Wat fantastisch, echt superleuk!
    Een dergelijke familie muis (in rood/wit) past heel goed onder mijn kerstboom ;)
    Groetjes en fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh... zo supermooi en lief!!! Prachtig werk!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes en zo mooi gemaakt.
    Vind ze super!!!
    En ook ik ben tevreden met maar en klein betje zon.Zieter gelijk een stuk anders uit.
    Fijn weekend,groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief moedermuisje en wat mooi gemaakt hoe klein/groot is ze als ik vragen mag omdat je het over een sleutelhanger heb?

    fijn weekend, Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi!!!
    In elkaar zetten is ook het meest vervelende werkje. hier ligt ook nog van alles wat nog in elkaar moet!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super lief en zo mooi gemaakt, jou creaties blijven elke keer weer een lust om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik weet het : ik zeg dat eigenlijk zeer vaak, maar bij deze is het nog meer gemeend dan het anders al is : DIT IS EEN SCHATJE !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh, I´m sooooo in love with your little Mama Mouse!!! She is sooo cute and her baby...ohhhhh...sweet!!!!
    Have a nice weekend and best wishes
    Babsie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Die is helemaal leuk! Maandag krijg ik een spoedcursus haakpatronen lezen, ik hoop dat ik daarna ook van die leuke knuffeltjes kan maken! Ik heb al een boekje gekocht.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk stelletje, echt heel leuk.

    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super schattige muis! En dat strikje bij het oortje maakt de muis helemaal af!
    Ik ben er helemaal weg van!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerdje, echt zo mooi gemaakt! Ik zie nu pas je uiltjes uitleg. Hoe heb ik dat nu kunnen missen? Ik kan /wil geen patronen lezen, maar met foto's lukt het wel, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The cuteness meter is off the charts here!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig muisje, hoor! Lijkt sprekend op die muisjes van die bekende tekenaarster (kom niet op de naam op dit moment). Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lieverd is dat geworden.
    ik ken het probleem met het in elkaar zetten.
    ik begin tegenwoordig tussendoor al met het in elkaar zetten.
    als ik het hoofd en romp af heb maak ik (als dat kan) al aan elkaar. en hetzelfde met de armen en de benen. dat scheelt heel veel werk aan het einde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel leuk,
    ook ´t uiltje vind ik zo leuk,
    ga ik zeker eens proberen.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een S U P E R mooi muisje is dat geworden. Ontzettend leuke variatie op het orgineel, weer iets heel anders! TOP!

    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatjes! Erg leuk en mooi gehaakt! Is dit een eigen patroon?

    Liefs Roxy!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.